Děkujeme za pochopení.
toa
..
Náhodou na primě mne hodně bavil pořad Dementi. Škoda že ho stáhli.
sh
Re: ..
Ani me nikdy nelezlo na rozum, cemu zrovna Dementi tak strasne zaclanelo... Treti rade VV, jejichz ksichty si uz nikdo nevybavi? No hlavne, ze si ted udelali vlajkovou lod z Hadej, kdo jsem.
plo
Pravda a nielen v Čechách.
Je to pravda, len mi je ľúto že na Slovensku už nemáme novinárov ktorý by sa takto pozreli na prácu svojich "kolegov". Totiž na Slovensku sú len dobre platený ZBERAČI ĽUDSKÝCH TRAGÉDIÍ !(A kadejakej špiny)
Málek
Bohužel
nové logo a hysterka Čejková, to se vám, hoši, opravdu v PRIMĚ povedlo!!! Je vidět, jak ničivý dopad mají peníze, 160 tisíc měsíčně, že s křivým úsměvem--šklebem-trvalým, přečte zprávy. To je teda opravdu gól !!!
Skye
Srovnání
Použít ke srovnání logo ĆT a Coca-Coly mi nepřijde zcela na místě. Coca-Cola je brand naprosto výjimečný. NIcméně i taková Pepsi se před několika lety odhodlala k významné změně - typicky červenou barvu vyměnila za modrou. A utratila za to miliony dolarů.
Svět médií je dynamický, televize obměňují znělky, předěly a další grafické prvky každé cca tři roky. Logo ČT byl hezký nápad, ale možná už trochu přežitý. Naopak nechápu, že se stále staré logo používá i přesto, že ČT vyrukovala s novým vizuálním stylem založeným na logu budoucím. Mimochodem její nový styl včetně identů považuji za velmi zdařilý a mám dojem, že ČT má konečně svou - aspoň vizuální - tvář.
Martin Šubrt
Re: Srovnání
Srovnání loga ČT a Coca Coly bylo záměrně nadsazené, aby se dal vysvětlit princip. Ale i logo Coca Coly by dle vašeho pohledu už mohlo být chápáno jako zastaralé. Loga s písemným vyjádřením názvu moc in už nejsou. Jinak souhlas, grafické vzezření ČT se opravdu zlepšilo. Jen já bych v něm raději nadále viděl třeba mírně upgradované, ale původní logo :-)
Michal Kant
je to tak
nové logo Primy působí jako logo prodejny s nábytkem...
- Počet článků 53
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 7305x