Diskuse
„Dé“ jako Děsně Dlouhé Doufání…
Děkujeme za pochopení.
Rzekotka drzewna
mijeni centra
Stary plan mijel centrum, nebot existovala delnicka poptavka z jihu do Vysocan. V soucasne podobe by vsak velke casti lidi navazenych k metru busem pribyl prestup navic: z D na C. Spojeni zizkov-vrsovice severojizni by se hodilo, jenze metro je na to enormne kapacitni....
Martin Šubrt
Re: mijeni centra
Ve východním segmentu je dle konceptu ÚP plošně očekáván nárůst osídlení 2-3x za dalších 15 let. Radiální systémy to nemají šanci odvézta a přes centrum už se to neprocpe, proto je D mimo centrum vize, jak cesty, které do centra nemusí, rozptýlit. Podobně trasované D se jeví 3-4x zatíženěji než aktuální metro do Motola.
Rzekotka drzewna
Re: mijeni centra
Nicmene zatizeni teto casti D oproti useku krcske busove magistraly zanedbatelne. Ve srovnani s transportem vzduchu do Motola ovsem stale dost vytizene. Na metrowebu byly i napady vedeni z NM pres IP na NT(kompromis mezi NM-HN-NR a NM-IP-KN - to znamena uleva TT NM-KN + privedeni D do centra). ad Motol: dovolil jsem si zadat 2 dotazy k clanku "proc acko pred deckem".
- Počet článků 53
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 7305x