Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

NewDorianGray

Já nevím,

ale spíše si myslím, že řidič, který nedokáže bezpečně řídit auto kvůli billboardům, nepatří za volant. To postřílíme všechny srnky, dravce zavřeme do volier, donutíme holky nostit na veřejnosti burku? Reklama je motorem spotřeby, spotřeba je motorem ekonomiky. Není důležité, za co utrácíte, hlavně nepřestávejte, jinak se systém zhroutí. Copak nevíte, o čem je krize z nadvýroby?

0/0
15.7.2011 14:48

Indi.HK

Re: Já nevím,

Spotřeba je především cestou do pekel. Proto žádný motor nepotřebuje.

0/0
15.7.2011 14:54

Martin Šubrt

Re: Já nevím,

Tento článek ale není primárně o tom, že řidič se nabourá kvůli tomu, že  kouká na reklamu. Je především o tom, že 4 metry od krajnice je nechráněný zbytečný sloup, do kterého může kdokoliv narazit v okamžiku, kdy bude mít třeba náhlý defekt na pneumatice, nebo se s někým celkem nevinně střetne a skončí v příkopu. Tzn. tady jde o to, že člověk může zaplatit životem toto konkrétní umístění sloupu. Kdyby byl ten sloup za metrovým betonovým svodidlem nebo nahoře na svahu, můžeme diskutovat o vlivech a dopadu reklamy a její míře. To je diskuse jiná. A poslední dvě fotky jsou také něco jiného. Dát reklamu do rozhledových trojúhelníků křižovatky (když jsou jinak normy i na sloupy semaforů) , nebo na tv promítat filmečky podél nejzatíženější pražské magistrály (když jsou tam srážky zezadu v kolonách běžně), to je prostě vrchol hlouposti.

0/0
15.7.2011 15:01

NewDorianGray

Re: Já nevím,

A vadí vám aleje stromů podél silnic? Kmeny těch stromů mají na svědomí mnoho lidských životů, narozdíl od těch billboardů. No, mají, nemají, ve skutečnosti jde o většinou o nepřizpůsobení stylu jízdy stavu vozovky. Lidi, přestaňte hedat vinu jinde, než v sobě samých. Pokud bouráte častěji než jednou za deset let, vezměte řidičský průkaz a prožeňte jej skartovačkou. Řídit nemůže každý, řízení vyžaduje pokoru.

0/0
15.7.2011 21:46

Martin Šubrt

Re: Já nevím,

No jo, ale aleje se u těch silnic stavěly v minulosti za nějakým účelem. Kvůli stínu, kvůli tomu, aby silnice nezavál sníh apod. Ano, jejich účel pominul. Proto se nyní již nesmí vysazovat a existující se kácí. Protože mají opravdu na svědomí opravdu spoustu životů. Na těch silnicích se prostě začalo jezdit rychleji a účel stromů tam zmizel. Billboard má také svůj účel, fajn, ale přece si ho nepostavím tři metry od silnice, kde se jezdí 100 km/h, když je prostě zceal běžné, že vozidla kočí v příkopu. Mám na to nějaká pravidla, abych takovým nehodám předešel, a já si vymyslím zcela nestandardní masívní kovovou bránu (jsou jen dvě v Praze a kdo ví zda ne v republice) se sloupy hned vedle vozovky a nijak jí nechráním. Ano, řízení vyžaduje pokoru, člověk má být pokorný a neštěstím předcházet, nepřivolávat je. Člověk byl navržen na rychlost max. 10 km/h, všechno navíc se dá zvládnout, ale má to přirozené riziko. Netřeba jej zvyšovat.

0/0
15.7.2011 22:50

Lesní sběř

Celou situaci...

...kolem podobných nevypověditelných smluv lze snadno vyřešit plošným zákazem outdoorové reklamy přesahující určité rozměry. Něco ve smyslu "jednotlivá reklamní plocha nesmí být větší než 1x1 metr a její horní okraj nesmí být výše než 1,5 m.

Jenomže to bychom museli mít u moci lidi s páteří. ;-)

0/0
15.7.2011 11:01

maron

cool

jojo, moc pěkné. Hlavně ten na té křižovatce je super. Možná to jednou ale bude památka UNESCO. Protože tohle se fakt nevidí.

0/0
15.7.2011 9:21





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.