Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Komár

4. 11. 2008 9:53
NÁM REP

No a přidejme si k tomu že NR bylo fofrem zrekonstruováno do otevření Palladia. No a pak se dláždilo znovu a napodruhé to fakt vyšlo. Kdo to platil, radši se neptat.

0 0
možnosti

Majdule

3. 11. 2008 16:01
Díky za zpříjemnění cest po Praze

Vážně výborně napsaný článek, jen se bojím, že příště už spadnu zcela jistě při záchvatu smíchu, kdykoliv si v tramvaji nebo na Andělu na něj vzpomenu. A teď trošku vážněji, mám nevidomého tatínka, který se s tímto postižením vyrovnává zatím velmi krátce. Můžu všechny čtenáře ujistit, že co je pro nás problém za sněhu a deště, nezvládá on ani za sucha, a to s pomocí. Kdy nějakého toho "cvočka" nebo schvalovače geniálních řešení napadne se podobnou tramvají projet, nebo do ní alespoň nastoupit, než ji pošle do provozu!!!!

0 0
možnosti

Hucul

3. 11. 2008 9:27
Krasne napsano!

To jsem se zase jednou pobavila. Ja jsem funkcnosti spise robustni nezli precizni. Ze schodu a schudecku padam, kudy chodim, ale nikdy se mi jeste nic poradneho nestalo (kdyz nepocitam masaz zad spickami bot od jedne studenty FA CVUT, ktera mi zadelala na problemy na delsi dobu, ale to je jine tema). Nespadnout v nejake budove ze schodu pro mne znamena, ze je budova budto blbuvzdorna, nebo ze jsem v dane budove nebyla.

0 0
možnosti

Lisinha

3. 11. 2008 16:24
Re: Krasne napsano!

Jo, problémy s hrubou motorikou. Taky to mám, navlíkat korálky jó, projít dveřma a trefit se do futer né.

0 0
možnosti

JiriTP

3. 11. 2008 7:12
Dobry clanek...

Vtipne napsany, na vazne tema. Jo ten plech s tema pi...ma, jak tomu rikam, ten znam velmi dobre. Ac to ma byt tzv. protiskluzova uprava, klouze opravdu pekelne. Co se tech obrubniku tyce, predstavte si napr. vozickare, ci cloveka s francouzskymi holemi, nejlepe, kdyz je trochu nasnezeno...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS