Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Joli

21. 7. 2008 18:40
:D

To jsem ráda, že nefandíš Nadalovi ;-D;-D

Roger je výborný, ale vypadá to, že Rafa začíná psát historii. Mimoto je Španěl a já se musím řídit známým příslovím: Koho chleba jíš, toho píseň zpívej.

Btw. Nezačal jsi třeba fandit Alonsovi? Poslední dva roky mu to moc nejde ;-D

0 0
možnosti

Martin Šubrt

1. 8. 2008 10:34
Re: :D

Ne ne, loni jsem fandil Hamiltonovi v posledním závodě :-) Alonso bude mít nějakého kolegu pechfanouška :-). 

0 0
možnosti

Hollyiq6000

8. 7. 2008 13:41
Samozřejmě karma....

...skvěle napsáno - s nadsázkou a humorem... Ale já jsem opravdu přesvědčen, že na tom je mnoho pravdy a znám to nejenom ze sportu.

Martine, jestli to opravdu funguje, jak píšeš, to bychom se mohli domluvit na sázkách R^

0 0
možnosti

Toli

7. 7. 2008 16:21
Slávistický homelessák - bývalý

R^R^

Mimochodem, tohle se táhlo dlouho se mnou taky. Vyčíhal jsem ale dny, kdy se dívat mohu a pak je šance docela slušná - dokonce asi 40%.

0 0
možnosti

Profík

7. 7. 2008 16:07
To už odněkud znám

Teda tohle byl Bůh deště ze Sbohem a dík za všechny ryby (4. pokračování Stopařova průvodce po galaxii).

0 0
možnosti

Martin Šubrt

7. 7. 2008 16:24
Re: To už odněkud znám

Tuším, že jsem někdy zahlídl kousek filmu s tímhle názvem. Je i knížka, nebo tak něco? Rád bych se poučil, kdo už je v klubu :-)? Ale inspirace k článku byla v realitě, v tomhle určitě ne :-). 

0 0
možnosti

Shob34

7. 7. 2008 15:54
tak v tom pripade mam velkou prosbu

Zacni fandit CSSD a KSCM!

0 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7305x
Pražák, křtěný Vltavou v Podolí a později pokřtěný podruhé magistrálou v okolí bydliště :-). subrt.martin@seznam.cz