Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Radek31

15. 1. 2008 13:27
kdo za to může?

přednost chodce před tramvají si prolobovala firma Eltodo

po prvních pár smrtelných úrazech chodců (a prvních zavřených řidičích tramvají) se začnou hromadně budouvat desítky/stovky nových SSZ (světelné signalizační zařízení) - každé stojí mnoho mil. Kč (a jejich "údržba" také není zadarmo)

takže ve výsledku zaplatíme z našich kapes desítky/stovky mil. Kč do kapes Eltoda a ještě to bude oslavováno jako služba chodcům - samozřejmě asi je všem jasné propojení jisté politické strany právě s touto firmou (to se táhne v Praze už mnoho let a obě strany na tom moc pěkně vydělávají - stačí se podívat na děsivé statistiky počtu SSZ v celodenním provozu v Praze! a to je dalších 200!!! SSZ v přípravné fázi, takže za chvilku neujedeme ani 100m bez semaforu

v Praze stále volíme stejné lidi a ani netušíme, co pak dělají s tou svěřenou mocí ;-€

0 0
možnosti

Gandalf007

14. 1. 2008 17:39
Zákonná hloupost

Už z hlediska fyziky a matematiky je nesmyslem zákonná formulace o tom, že se řidič má k přechodu přibližovat takovou rychlostí, aby byl schopen v případně nutnosti zastavit. To znamená, že čím blíž řidič k přechodu bude musí jet pomaleji a těsně před ním musí vlastně zastavit, protože to je jediná rychlost jízdy, která zajistí brzdnou dráhu o délce 0 mm. Zkrátka zákon je plný absurdních paradoxů...

0 0
možnosti

Komár (M IV.)

14. 1. 2008 17:09
Fuj!

Takže to mám půl úvazku na DP, slibná kariéra na TSK a teď ještě baží po vedení expertní skupiny ministerstva švihlé jízdy. Teda co dneska lidi jsou schopni populisticky napsat jen proto, aby popostrčili svoji kariéru.

0 0
možnosti

Martin Šubrt

14. 1. 2008 17:14
Re: Fuj!

Zdar kolego :-), počkej jak budeš s prosíkem, žebrat o místečko, až nám to i na TSK zrušej :-). Půjdeme bravit přechody na oranžovo, protože se budou barvit dle ročních období a pak bude oranžová v módě. Taky ta krev se tam snadněji ztratí :-)

0 0
možnosti

Bedrich

14. 1. 2008 17:08
Souhlasím s tím, že absolutní přednost

chodců před tramvají v exponovaných místech je technicky neproveditelná.

0 0
možnosti

Petr PATRYK

14. 1. 2008 16:59
populismus

Prednost chodcu je cisty populismus. Zejmena ekologove by meli hlasat prednost aut, protoze kazde pribrzdeni kolony aut kvuli jednomu chodci (a za 10 vterin kvuli dalsimu chodci atd. do nekonecna) stoji nekolik litru nafty a benzinu, nemluve o opotrebeni ostatnich casti aut i vozovky. Cloveka zastaveni nic nestoji (zatnuti svalu). Priklad s tramvajemi to ukazuje v cele nahote.

a jeste ps: neni pravdou, ze chodci maji ve "vyspelem" svete prednost. Ve Finsku maji napr. prednost auta

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS