Děkujeme za pochopení.
Rzekotka drzewna
pouzitelne A na letiste
Premyslim zda tedy vubec existuje model uzitecneho A na letiste. Rika se ze pri primem vedeni je malo obyvatel kolem a letiste tolik cestujicich a zamestnancu nema.
Ale napr za situace ze 1/bustehradka se necha shnit a posledni zoufali sotousi presednou na bus a veskera busova doprava od Kladna a Slaneho se svede na dlouhou mili 2/metro povede primo pod evropskou(max vychylka do Petrin). Na jaky interval by pak mohlo byt dimenzovane metro na Dl.Mili?
Martin Šubrt
Re: pouzitelne A na letiste
K první části. To se neříká, to vyšlo ve srovnávacích studiích :-). Pokud by se železnice nechala shnít a skutečně vedlo metro pouze přes Petřiny a Dědinu na Dlouhou Míli, bylo by možné tam mít ve špičce interval 4 minuty, v sedle tak 8 minut. Což je i pro přestup z velkého P+R i busů velmi kvalitní interval a pak skoro s přímou cestou do centra. To už ale padlo, když se už dávno staví tunely pod Vypichem. Aktuálně už model užitečného A na letiště možný není...přes Motol nemožné. Jediná možnost je umožnit u Veleslavína možnost větvení v rámci aktuální stavby, ale to už asi bude technicky nemožné...
Rzekotka drzewna
kapacita Veleslavina
DObry den, v tomto clanku se chvastaji, ze bus terminal na veleslavine bude kapacitni.
Kde se stala chyba v propoctech?
Martin Šubrt
Re: kapacita Veleslavina
Však i v tom článku je psáno, že terminál nebude dost velký a autobusy budou moci vlastně jen projíždět, ne tam parkovat. Chyba v propočtech nebyla žádná. Bém toužil po metru na letiště a traval na tom i při trase přes Motol, která už byla absurdní. Velký bus terminál se tak naplánoval až na Dlouhé míli, kam už absurdní metro snad nyní nedoputuje a toto místo minou i všechny potenciální vlaky od Kladna, které nepojedou k letišti. Metro do Motola je prostě provizorium, které se kvůli absurdní trase stane nakonec trvalým vředem a okolo něhož vše, co je třeba, je nakonec ukončováno stísněně, vymýšleno dodatečně a potrhle... Tak to končí, když plánují politici.
tx999
Nazor
Osobne si myslim, ze pokud ma vest metro na letiste, tak by se mel proste za stanice Veleslavin rozdelit na 2 vetve - jedna by vedla pod Evropskou pres Dlouhou mili, kde by mohl byt ten slibovany velky terminal, a pak dale na letiste. Druha by pak tedy vedla do Motola a vyhledove pak pres Repy treba do Zlicina. Ale na to by bylo potreba myslet uz pri soucasne stavbe a pripravit tam tu moznou odbocku. Obavam se ale, ze to se nestane a tim padem je obsluha letiste metrem do znacne miry zabita, protoze vest mmetro na letiste oklikou pres Motol je nesmysl.
Martin Šubrt
Re: Nazor
Ano, toto je jedna z možností, na kterou poukazuji i v předchozích dílech seriálu. Minimálně je o ní třeba diskutovat.
Von der Tann
Zdravím,
díky za článek.
Ohledně nového Ačka jsem také vyvýjel určité aktivity, ne příliš úspěšně.., mohl bych Vás případně kontaktovat e-mailem? Platí Vaše adresa na Seznam.cz?
Díky Martin
Ondřej Kališ
Upřímnou soustrast...
Tak je nepochybné, že s takovou dopadne oblast Prahy 6 jako my na Proseku; přesněji ještě hůř .
Shrnu-li vývoj u nás (přímo u stanice metra Prosek), vypadá to asi takto: Metra nám v prac. dny polovinu ubrali, a to včetně sedla, kdy má interval (pokud se nepletu) 7,5 min; autobusy zprznili hned na začátku a na Palmovku jich jezdí čím dál míň, navíc bez prokladů, čehož cílem je uměle vytěžovat metro (a následně škrtat v povrchové dopravě). Radši si ani nepředstavovat, jak nadávají obyvatelé míst dále od stanic metra. Přestup v metru mezi C a B na Florenci se přitom nevyplatí, protože jízdní doba C je tam 13 min a BUSem + B 12 min, navíc s kratším přestupem na Palmovce.
V Praze 6 bude ještě výrazně více oněch stižených obyvatel daleko od stanic metra
IRoman35
Pokud vím,
tak z od nemocnice v Krči jede autobus na Kačerov celé tři minuty. Za tu dobu se z Motola dostanu leda do pr....... Tedy přesněji řečeno na Bílou horu, nebo někam dolů na Plzeňskou. Nehledě na to že západní město, nemá autobusový terminál pro Kladno, Slaný, Louny, Most, Chomutov a pod. Autobusy mají konečnou v Dejvicích přímo pod okny místních. Přirozeně že i spojení na letiště se musí do budoucna vyřešit.
Martin Šubrt
Re: Pokud vím,
Jistě, máte pravdu. Jenže v té Krči je v těch autobusech už 40 000 lidí než dojede k té nemocnici a z Libuše a Nových Dvorů se v nich trápí denně. Tudíž nejde jen o občasné návštěvníky nemocnice. V tom je ten rozdíl. Jinak v době mimo stavbu MO jste z Motola busem na Hradčanské za 12 minut. Když tam pojedete metrem, ani to za stejnou dobu na povrch nestihnete. Busem 167 jste z Motola u Anděla za 13 minut (až pojede od Kotlářky po Anděl po kolejích, což bude asi tak v okamžiku otevření metra do Motola, bude to 11 minut). To budete metrem tak nejdál dole v metru na Malostranské. A na Jihozápadní Město vás metro neodveze. A všiml jste si, že pro ty modré busy vznikají znovu zastávky na Hradčanské a i na Dejvické asi zůstanou. On totiž žádný velký bus terminál u stanic Červený Vrch, Veleslavín, Petřiny ani Motol není. na ty malé se sotva vejde pár městských busů... Jó, kdyby to, o čem píšete, metro do Motola splňovalo, bylo by správné mu zatleskat, bohužel tomu tak není...
- Počet článků 53
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 7305x