Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

janpytlak

3. 11. 2009 17:42
Kdy se konečně Mirek omluví?

Mirku, kdy se konečně omluvíš, případně vysvětlíš udávání KrylaRv a dalších?

0 0
možnosti
MB

kuttna

6. 11. 2009 14:00
Re: Kdy se konečně Mirek omluví?

Já v té době žil, tak dokážu leccos pochopit. Mně se omlouvat nemusí, zato bych očekával omluvu od těch, co na něj koukají skrz prsty.

0 0
možnosti
OB

Ondřej Bezr

2. 11. 2009 12:46
od ob

Dobrý den, ne, nemyslím si, že jste - aspoň podle toho, jak se charakterizujete - nějaký "nohavicovský fanatik", já sám od pana Nohavici mám rád mnoho písní i celých alb od začátku do konce. V tom problém není. Můj problém s Virtuálkami je v tom, že profesionál má z rukou pouštět profesionální díla (a je zcela lhostejné, zda za peníze nebo zdarma, to v dnešní době nehraje vůbec žádnou roli). Za druhé: kdybyste mou recenzi četl pozorně, věděl byste, že jsem vyzdvihoval Nohavicovy doprovodné party na kytaru v "normálních" písních, čili nejen spolupráci s kapelami a dalšími hudebníky. Na Virtuálkách se s promýšlením neobtěžoval - a opět, to, že měl za krkem termín odevzdání prostě není důvod, či, chcete-li, omluva. A tak bychom mohli pokračovat. Skončeme na tom, že názory jsou od toho, aby se lišily. Vy máte svůj, já mám svůj, já ten váš nemám potřebu ironizovat, váš úsudek o mém je jiný. V pořádku. S pozdravem Ondřej Bezr

0 0
možnosti

Martin Šubrt

2. 11. 2009 13:30
Re: od ob

Též přeji dobrý den. Ano, dovolil jsem si ironizovat Vaše přirovnání "o posluchačích považujících Jarka za neomylného génia" a z předchozí recenze příměr "skalní fanoušky, kteří jsou z písně nadšeni bez ohledu na kontext. A těch byla v Lucerně většina". Znám spoustu fajn lidiček, co mají rádi ty či ony písně či interprety a tohle zobecňování, že když se někomu něco hodně líbí, asi bude ten skalní bez vkusu nebo posluchač génia, mě prostě mrzí, tak si to jemnou ironii už asi zasloužilo. A pokud jde o toho profesionála. Když budete mít napsat 7 kritik za 7 hodin, nebo za 7 dnů, bude v nich prostě rozdíl. Stejně to bude v mé profesi. Podám taky profesionální výkon, vytknu si těžký úkol překonat sebe sama, ale ani Vy nebudete tak dobrej za den jako za týden. Ale půjdete do toho s vědomím zkusit něco nového. Jen mi připadlo, že Vaše kritika je vystavěna na základech, které jste si pro ni sám postavil. Budiž, máte na to právo, ale zas jste si teď zkusil, jaké je to je sám slyšet kritiku :-).

0 0
možnosti
P

Pertho

2. 11. 2009 8:37
...

Máte zatracenou pravdu. Obzvlášť v poslední větě.R^

0 0
možnosti
HM

Hank Moody

2. 11. 2009 8:35
Jarek StB Nohavica

ted pise pro virtually. Od udavani pro rude bolseviky nyni presel k tem modrym... No jo, takovy typek se neztrati.

0 0
možnosti
TT

tolan

2. 11. 2009 10:22
Tak jsi si uplivnul, chudinko. Copak ty umíš, čím potěšíš?

;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7305x
Pražák, křtěný Vltavou v Podolí a později pokřtěný podruhé magistrálou v okolí bydliště :-). subrt.martin@seznam.cz