Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

daBmV

informacni system MHD

Kdyz jsem pred lety uvidel cerstvou novinku - elektronicky informacni system na tramvajove zastavce Malostranska, byl velmi mile prekvapen. Krome aktualnich informaci o doprave se cestujici dozvedel i kdy mu jaka tramvaj jede, bez nutnosti studovat jizdni rad. Bouzel to "blyskani se na lepsi casy" odeslo stejne rychle jako letni bourka a ten system zustal pokud vim jen tam (a v metru, kde se dozvite za jak dlouho jede dalsi spoj) Dalsiho rozsireni se tento pokrokovy system uz nedockal. Nevite, pane Subrte proc?

0/0
5.7.2010 22:05

Martin Šubrt

Re: informacni system MHD

Dobrý den, ono i to zařízení na Malostranské má mouchy. Info na něj se posílá z kontrolních bodů, co jsou dost daleko a na tramvajové síti jich zas není extra moc, takže někdy ani tam info nesedí, když se tramvaj zasekne třeba až v chotkově, nebo před vládou. Historicky jsou totiž tramvaje sledovány na pevných majácích už z doby před GPS a to dost omezuje možnost rozvoje tohoto systému. Jinak systém je instalován též na Barrandovské trati a tuším, že se letos v říjnu objeví i na opravené trati na Plzeňské a Makovského ulici. Loni se řešila dodávka zastávkových sloupků s touto možností, ale ty se opravdu nepovedly, tak to usnulo. Takžeobecně se to v rámci pražských možností rozvíjí, nicméně pomalu.  

0/0
10.7.2010 10:15

pokrokovesmyslejici

Ale kdeže

Kdo by v Praze jezdil tramvají, tou přece jezdí pouze socani, komouši, nezaměstnaní a bezdomovci. Je nepředtsavitelné, aby pravicově smýšlející člověk cestoval po Praze jinak než automobilem.!!

0/0
16.7.2009 13:47

arborman

Re: Ale kdeže

Tak Ty máš dobře vymatláno....

0/0
31.7.2009 19:39

chytrak20

Re: Ale kdeže

bohužekl má přesně pravdu:(

akorát ti lidi co tim jezdí, bohužel taky pracujou právě na ty pravicově smýšlející(;-€;-O

0/0
1.8.2009 2:14

jita

výluky

No jo. To ještě nic není. Okolo Anděla se toho dělo dost. Pamatuji dobu, kdy se dělal tunel Mrázovka a silnice na Radlické a potom se prodlužovala tramvaj na Radlickou. Jeden den změnili trasu náhradního autobusu a informační ceduli o tom dali, ale tak, že si toho nikdo nevšiml. Co cca 20 minutách čekání na autobus jsme jí objevili a s patřičným klením se šli přesunout na místo, kde jezdil autobus. Po asi 2 měsících se trasa opět měnila a bylo to oznámeno stejným způsobem. Nečekáte, že se tak bude měnit trasa u autobusu, který tam jezdí mimálně rok a půl a ještě nějaký pátek jezdit bude. A v pondělí ráno to jsou překvapení a šoky...;-D

0/0
16.7.2009 13:44

Martin Šubrt

Re: výluky

No jo, zvlášť u busu do Radlic 20 min. čekání bolí, to by se to dalo dojít pěšky :-). Tyhle změny způsobené přestavbou Radlické a požadavky Prahy 5 na to, aby bus X-6 jezdil až k Andělu, si pamatuju, máte pravdu, že to bylo též zajímavé... Mimochodem, jak se vám do Radlic jezdí tramvají 7, nebývala 6 na Národní třídu lepší?

0/0
16.7.2009 13:49

AceBird

Tramvaje v Praze = katastrofa

Taky jsem tak jednou cekal, i kdyz jsem cetl. Vyluka mela koncit v 16:00. Takze jsem cekal a cekal a prvni tramvaj jela asi 16:30. Oni zapomneli dodat, ze v 16:00 konci na zacinajici konecne a jak daleko je ta konecna (jesteze byla blizko - chudaci ti, co cekali nekde v druhe polovine trasy).

0/0
16.7.2009 9:56



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.