Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jan Gutbayer

deprese

Tenhle článek v podstatě rozvádí a dokládá fakty to, co jsem si o prodloužení áčka myslel na základě selské úvahy při pohledu na mapu.

.

S ohledem na to, že se již staví, mám z toho celkem depresi...

0/0
15.9.2010 15:40

Ondřej Kališ

Terminál Jiviny

Během čtení tohoto zajímavého a pravdivého článku jsem měl několik pocitů a vůbec jsem nevěděl, zda se jmu napsat nějkou reakci; nakonec jsem se jal.

Napadlo mě - napůl v vtipu -, že metro A by bylo lepší prodloužit do Suchdola; zcela vážně pak to, co se ví už dávno - že letišti postačí autobusy.

Nakonec jsem si ale řekl, že po jistých změnách a určitě za delší čas by mohla být vhodná realizace áčka v nějaké logické trase (nemocnice Motol zvlášť podle dnešního návrhu znamená příšerný vingl) do prostoru křižovatky tzv. Západní spojky a R6, kam by bylo přes Řepy prodlouženo metro B. Autobusové stanoviště (Jiviny) zde by umožňilo pro cestující velmi pohodlné (a pro dopravce tedy dobré) ukončení naprosté většiny linek od Kladna, Rakovníka a spol. zde a zajisté by vznikl zájem vést sem i část spojů od Berouna.

K trati do Kladna se příliš vyjadřovat nebudu; nejsem jejím valným zastáncem, neboť nemůže nahradit funkci linek Kladno - Praha a nepřitáhla by o moc víc lidí než dnes, leda násilím.

0/0
27.7.2009 0:35

looki25

mapa

máte někde dostupnou mapu Vašich navrhovaných změn?

Případně mapu Vašich návrhů budoucnosti Metra a Tramvají v Praze?

0/0
22.7.2009 16:55

Jarcho

Síla taxikářů.

Vybudování linky metra až na letiště by velmi zkřížilo zájmy pražských taxikářů.

Proto nasadili své uplatky i kamarádšofty, aby tomu zabránili.

0/0
14.7.2009 7:59

Martin Šubrt

Re: Síla taxikářů.

Je to zajímavé, ale vybudování metra na letiště, tak jak je navrženo, by paradoxně obrovsky posílilo pozici taxikářů. Protože, kdyby byly pak modré busy nuceně ukončeny na Dlouhé Míli (nesměly na Vítězné nám.) a na Praze 6 kvůli zvýšené poptávce po parkování zavedeny zóny a interval z letiště, který by byl ekonomicky udržitelný 10-15 minut, tj, delší než dnes na autobusové lince MHD, a navíc by metro do centra jelo stejně, nebo dokonce déle než ten autobus, taxikáři by mohli mít jen a jen radost. Tož by bylo fakt divné, kdyby byli proti stavbě metra. Mimochodem. I s dobře postaveným metrem, tedy přímým vedením, podíl těch, co přejdou na hromadnou dopravu, neroste o víc než 5 procent v řádu 10 let... Já být taxikářem, tak z nového metra mám neuvěřitelnou radost :-). Je to jedno z mála dopravních odvětví v oblasti, které tratit rozhodně nebude. Zvláště, až bude mít možnost využívat Břevnosvské radiály a časem i severního Pražského okruhu.

0/0
14.7.2009 9:12

Martin Šubrt

Re: Síla taxikářů.

A ještě dodatek. Kdyby se výhrady v článku zmíněné podařilo odstranit ve prospěch cestujících v Praze 6 i z letiště, taxikáři by si skutečně pohoršili, takže možná na Vaší poznámce něco je, ale možná opačně :-), když už tedy ty konspirační teorie hledáte... 

0/0
14.7.2009 9:15



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.