Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JG

Jan Gutbayer

15. 9. 2010 15:40
deprese

Tenhle článek v podstatě rozvádí a dokládá fakty to, co jsem si o prodloužení áčka myslel na základě selské úvahy při pohledu na mapu.

.

S ohledem na to, že se již staví, mám z toho celkem depresi...

0 0
možnosti
OK

Ondřej Kališ

27. 7. 2009 0:35
Terminál Jiviny

Během čtení tohoto zajímavého a pravdivého článku jsem měl několik pocitů a vůbec jsem nevěděl, zda se jmu napsat nějkou reakci; nakonec jsem se jal.

Napadlo mě - napůl v vtipu -, že metro A by bylo lepší prodloužit do Suchdola; zcela vážně pak to, co se ví už dávno - že letišti postačí autobusy.

Nakonec jsem si ale řekl, že po jistých změnách a určitě za delší čas by mohla být vhodná realizace áčka v nějaké logické trase (nemocnice Motol zvlášť podle dnešního návrhu znamená příšerný vingl) do prostoru křižovatky tzv. Západní spojky a R6, kam by bylo přes Řepy prodlouženo metro B. Autobusové stanoviště (Jiviny) zde by umožňilo pro cestující velmi pohodlné (a pro dopravce tedy dobré) ukončení naprosté většiny linek od Kladna, Rakovníka a spol. zde a zajisté by vznikl zájem vést sem i část spojů od Berouna.

K trati do Kladna se příliš vyjadřovat nebudu; nejsem jejím valným zastáncem, neboť nemůže nahradit funkci linek Kladno - Praha a nepřitáhla by o moc víc lidí než dnes, leda násilím.

0 0
možnosti
LN

looki25

22. 7. 2009 16:55
mapa

máte někde dostupnou mapu Vašich navrhovaných změn?

Případně mapu Vašich návrhů budoucnosti Metra a Tramvají v Praze?

0 0
možnosti
JC

Jarcho

14. 7. 2009 7:59
Síla taxikářů.

Vybudování linky metra až na letiště by velmi zkřížilo zájmy pražských taxikářů.

Proto nasadili své uplatky i kamarádšofty, aby tomu zabránili.

0 0
možnosti

Martin Šubrt

14. 7. 2009 9:12
Re: Síla taxikářů.

Je to zajímavé, ale vybudování metra na letiště, tak jak je navrženo, by paradoxně obrovsky posílilo pozici taxikářů. Protože, kdyby byly pak modré busy nuceně ukončeny na Dlouhé Míli (nesměly na Vítězné nám.) a na Praze 6 kvůli zvýšené poptávce po parkování zavedeny zóny a interval z letiště, který by byl ekonomicky udržitelný 10-15 minut, tj, delší než dnes na autobusové lince MHD, a navíc by metro do centra jelo stejně, nebo dokonce déle než ten autobus, taxikáři by mohli mít jen a jen radost. Tož by bylo fakt divné, kdyby byli proti stavbě metra. Mimochodem. I s dobře postaveným metrem, tedy přímým vedením, podíl těch, co přejdou na hromadnou dopravu, neroste o víc než 5 procent v řádu 10 let... Já být taxikářem, tak z nového metra mám neuvěřitelnou radost :-). Je to jedno z mála dopravních odvětví v oblasti, které tratit rozhodně nebude. Zvláště, až bude mít možnost využívat Břevnosvské radiály a časem i severního Pražského okruhu.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS