Děkujeme za pochopení.
corvus frugilegus
234
Celkem souhlasím; přijde mi, že většina současných změn je výplodem chorého mozku. Ke stupiditám bych možná přidal zkrácení linky 234, která více než 20 let úspěšně jezdila v úseku Žižkov Habrová - Želivského - Strašnická - Skalka - Sídliště Skalka. Nyní zajíždí z Habrové pouze na Želivského a to zcela stupidně v každém směru jinou trasou, čímž je znemožněn dříve poměrně hojný přestup na tram u nákladového nádraží.
Jen tak dál, a aut v metropoli jistě zase přibyde.
Martin Šubrt
Re: 234
Vidíte. Na to jsem zapomněl. Linka nemá přestup na NNŽ, intervaly dlouhé, takže na Habrovou se skoro už vyplatí jít pěšky... Ta 155 přes Malešice je jen podivuhodná záloha...
Ondřej Kališ
Re: Re: 234
Přesně! A prodloužení 224 na Sídl. Skalka? Kdo tím bude jezdit? Kdyby tam dali třeba jen vybrané spoje 175, bylo by to k něčemu.
A co říkáte zavržení návrhu vedení 134 v celé trase, celotýdenně, přes Jarov? Její dnešní kopírování 136 a tramvaje (Ohrada - Želivského bez zastávky) jí neumožňuje pořádnou výtěžnost. Inteligentní člověk prostě s něčím přijde a ti rádobyodborníci mu to zatrhnou (nebyl jsem to já, přišlo to z Kbel).
- Počet článků 53
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 7305x