Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

corvus frugilegus

1. 9. 2008 7:44
234

Celkem souhlasím; přijde mi, že většina současných změn je výplodem chorého mozku. Ke stupiditám bych možná přidal zkrácení linky 234, která více než 20 let úspěšně jezdila v úseku Žižkov Habrová - Želivského - Strašnická - Skalka - Sídliště Skalka. Nyní zajíždí z Habrové pouze na Želivského a to zcela stupidně v každém směru jinou trasou, čímž je znemožněn dříve poměrně hojný přestup na tram u nákladového nádraží.

Jen tak dál, a aut v metropoli jistě zase přibyde. :-©

0 0
možnosti

Martin Šubrt

1. 9. 2008 8:27
Re: 234

Vidíte. Na to jsem zapomněl. Linka nemá přestup na NNŽ, intervaly dlouhé, takže na Habrovou se skoro už vyplatí jít pěšky... Ta 155 přes Malešice je jen podivuhodná záloha...

0 0
možnosti

Ondřej Kališ

16. 9. 2008 11:33
Re: Re: 234

Přesně! A prodloužení 224 na Sídl. Skalka? Kdo tím bude jezdit? Kdyby tam dali třeba jen vybrané spoje 175, bylo by to k něčemu.

A co říkáte zavržení návrhu vedení 134 v celé trase, celotýdenně, přes Jarov? Její dnešní kopírování 136 a tramvaje (Ohrada - Želivského bez zastávky) jí neumožňuje pořádnou výtěžnost. Inteligentní člověk prostě s něčím přijde a ti rádobyodborníci mu to zatrhnou (nebyl jsem to já, přišlo to z Kbel).

0 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7305x
Pražák, křtěný Vltavou v Podolí a později pokřtěný podruhé magistrálou v okolí bydliště :-). subrt.martin@seznam.cz