Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

BoboHml

14. 8. 2008 9:43
Dobrý

Je vskutku těžkým údělem zjistit, že svět opravdu není černobílý.

Spousta lidí má jednostranný pohled na svět.Bohužel.R^R^R^

0 0
možnosti

Honzzza

14. 8. 2008 7:23
Re: Re: Tohle už mě fakt štve!

Tak tohle je přesně ono! spousta lidí totiž zaměňuje pojmy "názor" a "interpretace faktů" – přitom jde o dvě zcela odlišné věci.

0 0
možnosti

dnb

13. 8. 2008 23:48
píšete v

v negativu a sám do toho skáčete šipky ;-D

0 0
možnosti

wood

13. 8. 2008 23:39
Stačí zapojit rozum.

7.8.2008 uzavřela Gruzínská vláda s Jihosetinskými separatisty dohodu o příměří.Tzn.,že se vzdají veškerých ozbrojených akcí.Hned druhý den 8.8.2008  (v den zahájení Olympijských Her) prezident Saakašvili porušil dohodu a poslal  své vojáky obsadit tuto oblast Gruzínské Republiky, nad níž už neměl cca 15 let kontrolu, a při této akci zahynulo 10 ruských vojáků,kteří tam byli umístěni se souhlasem OSN.Amatérského historika nezajímá utrpení lidí kteří jsou ohroženi tímto konfliktem.Bohužel asi ani jednoho z lidí,kteří se zůčastní této diskuze.

0 0
možnosti

Martin Šubrt

14. 8. 2008 8:45
Re: Stačí zapojit rozum.

Lidi většinou nezajímají 90% účastníků diskusí. Článkem mělo být naznačeno, že je třeba opravdu uvažovat s chladnou hlavou, hodnotit ověřená fakta a ne stavět odsudky na několika výkřicích, protože pak těm lidem takové odsudky, které se někdy stanou i veřejně prezentovaými fakty, spíše ublíži než pomohou...  

0 0
možnosti

Pavlev

13. 8. 2008 20:24
Jako příležitostný internetový politolog

se musím ozvat. Rád využívám podobných příležitostí, jak se o daném tématu dozvědět víc, ať už čtením článku nebo diskuzí pod nimi. Mimoděk se dozvím fakta, která by mě třeba ani nenapadlo vyhledávat, další pohledy na věc, sleduji, jaké jsou "nálady ve společnosti", snažím se držet nervy na uzdě, učím se říkat názory bez urážek atd. Já si myslím, že je to fajn, diskutovat na blogu, od toho tady je, pro nás, amatéry.

0 0
možnosti

Martin Šubrt

13. 8. 2008 21:32
Re: Jako příležitostný internetový politolog

To je jasný, že to je fajn na blogu siskutovat, ale tak jako tady dole v téhle diskusi všichni a jako Vy.  mně spíš inspiroval článek Petry Procházkové v Lidovkách, článek pana Pohanky zde a ještě několik dalších ne jen diskutérů, ale i novinářů a publicistů, u nichž mě překvapilo to jednostranné fandění tomu či onomu. A právě ti mediálně známí autoři dokáží strhnout dav, což mnohdy nebývá ku prospěchu, pokud vyvozují závěry bez znalosti historických souvislostí, nebo některé raději zamlčí. Diskuze na webu jsou až druhý jev, který ale vůbec není třeba omezovat, jen se jej nezůčastnit, když to často je jen nádávání...   

0 0
možnosti

Honzzza

13. 8. 2008 12:45
Tohle už mě fakt štve!

Každý má plnou hubu názorů, jenže to je naprosto k ničemu a diskutéři by se měli za názory spíš stydět. Už před dost dlouhou dobou jsem četl naprosto pravdivý citát: "Nemáš právo na názor. Názor je to, co máš, když ti chybí fakta. Pokud máš k dispozici fakta, názor nepotřebuješ."

0 0
možnosti

Edmund Černá Zmije

13. 8. 2008 13:07
Re: Tohle už mě fakt štve!

Ten citát je úplná kravina. :-P

Jen málokdy mám dost faktů k tomu, abych si byl jist. Týká se to i věcí každodenního rozhodování. Bez názoru bych si  nedokázal ani nakoupit. Bez názoru bych nemohl volit - na tom, že má většina lidí svůj názor je založena demokracie.:-/

Jiná věc je, že je potřeba uvědomovat si, že názor nemusí být správný a nesmíme nikdy zaměnit názor za pravdu, pak nastávají problémy.

0 0
možnosti

ŠtěpkaX

13. 8. 2008 12:02
Profík?

Vy jste historik profesionál?;-D

0 0
možnosti

Martin Šubrt

13. 8. 2008 12:23
Re: Profík?

Já jsem profesionální kecálista :-), proto se do historie raději nepletu :-). Nadělal bych víc škody než užitku. 

0 0
možnosti

trdelnik

13. 8. 2008 11:55
Ja to vidim odlisne

..." zastánci Ruska jsou zaskočeni, protože Rusko ukázalo zuby '...

Ja v tom naopak vidim zbabelost evropy a celeho zapadniho sveta, v proste cestine se zkratka "pos*ali" tak jako vzdy v historii jakehokoliv konfliktu, kdy jakykoliv diktator 'ukazal zuby' !

0 0
možnosti

joprda

13. 8. 2008 11:34
Ruský medvěd

Nedávno tu některá z blogerek zlehčovala možnosti ruského medvěda a jaké že to máme demokratické kamarády, kteří za nás nastaví vlastní krk. Tak Gruzie je krásná ukázka, jaké může mít ten plyšák zuby a jak bezzubě se k tomu jejich "spojenci" staví. A věřím tomu, že kdyby Gruzie nebyla strategickou trasou pro ropu, pak že by je nechali převálcovat téměř bez povšimnutí. Aneb já ti nebudu kecat do Makedonie a Iráku a ty mi zase do Gruzie či Abcházie,...:-/

0 0
možnosti

aljav

13. 8. 2008 11:04
takže mám být bez názoru ?

 vždyť nikdy nebudu schopen znát všechna fakta !

 

nesouhlasím, jelikož trochu historii znám, tak je mě jasné že Rusko bylo/je/bude agresor !

0 0
možnosti

Martin Šubrt

13. 8. 2008 11:10
Re: takže mám být bez názoru ?

Bez názoru určitě ne. Ale pokud jsou zjednodušené a neověřené názory často prezentovány i v médiích, plodí to jen další nenávist na všech stranách. A horší je, že takové názory nejsou často ani názory, ale bývají prezentovány jako objektivní realita. Každý má pochopitelně právo na svůj názor, i já nějaký mám, ale protože je to jen názor podložený jen dojmy, raději je lepší pomlčet. Vždyť diskuse vlastně neprobíhá. Ten říká to, ten ono a mezi tím létají nadávky.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS