Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

km.

22. 7. 2008 7:54
to je krása

zrovna zítra si máme pro jedno takové jet, tak díky i za povzbuzení, mám totiž trému, kočku jsem ještě neměli :-)

0 0
možnosti

marvit

22. 7. 2008 14:44
Re: to je krása

;-Dtak to hodně štěstí, ať to není takovej dacan jako ten náš...je to nalezenec, máme ho rok a měl 4 měsíce, když jsme se ho po návratu z dovolené ujali...je to nádhernej kocour, ale strašnej divočák, nesklidnil se ani po kastraci, což jsme považovali za poslední záchranu na sklidnění :o)  Takže přes noc nesmí z předsíně, tam má šplhadlo na hraní, ale lepší je samoždřejmě odkladačka a čalounění na vchodových dveřích, o zkracování zatáček během přes zdi, které jsou značně poškrábané ani nemluvím, naštěstí se to týká jen předsíně :-P Ale jinak je to neskutečný mazel a ukecaná potvora, není chvilka, kromě toho kdy spí, kdy nemňouká nebo nekviká a nevydává různé zvuky, zrovna podle situace a toho co nám chce naznačit :o) je to naprosto jiné než pes, kterého máme už 16 let... je to PAN kocour

0 0
možnosti

Lenka Leon

22. 7. 2008 5:01
Mnau!

To je nadhera, dekuji R^:-)

0 0
možnosti

akki

21. 7. 2008 21:51
Taky děkuji!

Bezva. Navíc jste mi ukázal zrzavo- bílou kočku. Dosud jsem slyšela, že zrzavá je barva kocourů. (Sama mám doma jednoho stejně zbarveného.) Jenom mě mrzí, že asi tři fotografie se mi z neznámých důvodů nezobrazily. Ale  - karma!!

0 0
možnosti

Martin Šubrt

22. 7. 2008 9:48
Re: Taky děkuji!

Zkuste se kdyžtak podívat na blog znovu. Teď jsem koukal na jiný fotoblog, a taky se mi jedna fotka nezobrazila. Po chvíli jsem jej otevřel znovu a byla tam. A pokud by to nevyšlo, napiště pořadí fotek, co se neukázaly, pošlu mailem :-).

0 0
možnosti

deatomizator-treti-generace

21. 7. 2008 18:11
nema to chybu

fakt moc pekny obzvlast jak to kotatko vystrkuje hlavu ;-D karma jasna

0 0
možnosti

Joli

21. 7. 2008 17:53
Díky!

Díky za nádherné fotky! Kočky naprosto miluju. Měla bych jeden dotaz - ja jsi to udělal s tím fotoblogem? Mám miliony fotek, které bych chtěla ke svým článkům připojit, ale nevím jak :-/

Pěkný den a ještě jednou díky za kočičky!

0 0
možnosti

deatomizator-treti-generace

21. 7. 2008 18:11
Re: Díky!

ty kocicko jedna ;-D

0 0
možnosti

pidla

21. 7. 2008 16:16
Karma

a moc krásnej blog, díky.R^R^R^;-D

0 0
možnosti

wopi

21. 7. 2008 16:03
tohle mi spravilo náladu

díky! :-)

0 0
možnosti

subaudition

21. 7. 2008 16:00
"mocinky"

roztomilé:-):-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7305x
Pražák, křtěný Vltavou v Podolí a později pokřtěný podruhé magistrálou v okolí bydliště :-). subrt.martin@seznam.cz